Задайте питання
Кошик покупок (0)
Ваш кошик покупок порожній!

Оплата

В інтернет-магазині https://osmosis.in.ua/ ви може вибрати зручний для вас спосіб оплати - готівкою або банківською картою.

Готівковий розрахунок

Оплата замовлення здійснюється готівкою при адресній доставці кур'єром або при отриманні посилки у відділенні «Нова Пошта».  Закази на суму, що перевищує 5000 гривень, повинні бути оплачені тільки банківською картою (Постанова НБУ №148 від 29.12.2017) .

Оплата банківською картою

При оформленні замовлення у Вас є можливість здійснити оплату за допомогою платіжної картки Visa або Mastercard прямо у нас на сайті!  У цьому випадку Ви не сплачуєте жодних додаткових комісій. Оплата замовлення здійснюється із забезпеченням повної безпеки платежів і захисту даних власників банківських карт.

Безготівковий розрахунок для юридичних осіб

При необхідності здійснити оплату за безготівковим розрахунком прохання направити запит:

  • на електронну адресу Osmosisbeauty.ua@gmail.com;
  • за телефоном +380 (68) 919 44 31.

Наші менеджери зв'яжуться з Вами і нададуть необхідний пакет документів для оформлення покупки.

Як відбувається оплата покупки за допомогою банківської карти?

  1. Після вибору в інтернет-магазині необхідних товарів, необхідно вибрати в Кошику при оформленні замовлення спосіб оплати «Оплата банківською картою» .
  2. Для здійснення оплати покупець перенаправляється на сайт процесингового центру, де необхідно заповнити дані своєї платіжної карти.
  3. При позитивній відповіді на запит щодо платежу покупець отримує підтвердження про успішно оформленому замовленні.

Обмін і повернення товару

Згідно з діючими нормами законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну *.

Ми дорожимо своєю репутацією.  Всі товари, представлені в нашому магазині, оригінальні.  Купуючи у нас, Ви захищаєте себе від неякісного або простроченого товару і гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний і безпечний товар.

* Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р №1023-ХІІ та Додатки №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України« Про захист прав споживачів »від 19.03.1994 р №172  , до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), відносяться: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені та щітки масажні, товари в аерозольній упаковці, інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. п  .).

Заміна бракованого товару

При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює розпилювач, пошкоджений флакон), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Для обміну бракованого товару звертайтеся, будь ласка:

  • на адресу Osmosisbeauty.ua@gmail.com
  • або за телефоном +380 (68) 919 44 31 (з 9:00 до 18:00 щодня)

і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр або співробітник відділення «Нової Пошти» не уповноважений давати будь-які консультації щодо товару.  Ваші питання Ви можете адресувати консультантам інтернет-магазину.

Розпаковане коробку із замовленням повернути кур'єру неможливо - всі питання і розбіжності, що стосуються комплектації замовлення, відсутності товару або наявності браку вирішуються з інтернет-магазином https://osmosis.in.ua/, а не з перевізником.